Monday, March 8, 2010

Sambungan Sronoknyer...('',)


Al-Kisahnyer gini...mlm td aku g tpg sentral coz nak amik balik laptop aku kat ai computer.. Ptg semlm aku g antar coz ada prob skit... Tp memandangkan husband aku nak cepat so aku pun xbwk lar anak2 aku masuk situ. Apa lg,bising lar si Abang tu...Tp aku janji lar dgn dia nak bwk dia main mlm plak...

So lps maghrib kiteorang pun kuar lar menuju ker tpg sentral... Semangat sungguh lar diorang nie kalu bab nak g jln2.. Tgk aksi2 diorang main kat atas tpg sentral tu... Bleh kata semua mainan lar diorang naik main...

abang semangat...
adik teruja...

Kepada Mak Ngah Syana yg nak tgk sgt muka Marsya,lihat lah yer aksi2 dia kat bawah nie...



OK lar,takat nie jer lar dulu utk kali nie.. Sbnrnyer tgh bz nie...
Audit dtg nie...

1 comment:

  1. alololo tomey nye marsya
    ni buat makngah lg rindu ni
    ibu dye rambut marsya ek..perang rambut dia
    hehee

    ReplyDelete