Monday, February 22, 2010

Aduss...siksanyer...

Askum smua...

Aku nak mintak maaf sgt kat korang coz x g tau lg keputusan netball ari tu... Ok la,aku bg tau jugak lar kan w'pun xde gambar yg bleh aku masukkan kat entry nie... Sbnrnyer kiteorg kalah... Lawan 3 kali tp semua kalah... W'cmner pun kali ni lebih bagus lar dari yg kiteorang main kat Jenalik dulu...

Sebenarnyer da 2 hari da ni aku x pi keje coz aku sakit gigi ni. Semlm da g klinik gigi,dr kata ada gigi nak tumbuh...(gigi bongsu ok...) Ya Allah...sakitnyer yg amat sgt...siksa ooo.... Nak tdo sakit,nak telan air liur sakit,nak makan lg lar sakit coz nak nganga mulut pun sakit... Sungguh memeritkan.. Kalu korang ada petua ke ape ker bg tau lar yerk...

Ok lar,aku pun tak brapa larat sgt nak ngadap ni coz sakit kpala kurang tdo...

Kesiankan...K,bubai....

2 comments:

  1. dulu akak pernah sakit gigi smp kena operate sbb gigi bongsu tak bleh kuar..
    nk hilangkan sakit tu akak letak ais kt pipi
    bg kebas2

    ReplyDelete
  2. Mmg kena operate pun... esok nak g hospital potong isi supaya gigi tu bleh kuar...huhuhu..takutnyer...

    ReplyDelete