Tuesday, February 16, 2010

HePPy BesDaY tO mE....


Askum..

13.02.10 ari tu besday aku yg ke 25 tahun tau... Pejam celik,pejam celik da 25 tahun da aku hidup atas bumi Allah nie.. Syukur alhamdulillah aku panjatkan kepada Allah s.w.t kerana aku masih diberi peluang untuk terus menghirup udara yang semakin kurang segar ni...

Dikesempatan nie jugak aku nak ucapkan lah TQ bebyk kat kwn2 yg sudi menghantar ucapan ulang tahun kelahiran terutama sekali tentulah kepada hubby ku yg tersayang,ahli2 keluarga aku yg tak lupa kan aku,dan korang2 semua lah...

Sedih tu sedih jugak lar coz sepanjang 3 tahun aku kawin nie belum penah lagi lar hubby aku ada dgn aku sepanjang hari kalu besday aku... Yer lar, besday aku mesti jatuh dekat2 Tahun Baru Cina. So,secara automatiknya hubby aku terlibat dgn Ops Sikap.. Kalu korang sedih tak? Sedihkan... Tapi nak buat mcm mana kan... Itulah hubby ku MOHD SANI BIN AMIR... walau mcmmana pun hani ttp syg abg..... Love u so much,mmuuaahh...!!

So Hadiah tahun ni katanye di atur oleh En KZ.. Korang kenal dgn ini jejaka? Kalu bdk2 JPJ Tpg cnfirm kenalkan...Ni lah hadiah tahun nie...W'pun hanya bunga & coklat tp cukup bermakna bg aku tau... Lg pun tahun ni kiteorang mmg kurang bajet coz kiteoraang baru jer lepas renovate rumah. So mmg kena beringat skit lar berbelanja tahun nie... Pape pun thanks kepada my hubby n thanks jugak kpd En KZ..


(Kpd my hubby lepas ni slalu2 lar lg bg hadiah yerk... i like...)


1 comment: