Friday, February 19, 2010

HePpy AnNiEveRsAry....


Askum smua... Hai..

Ni crita lama,tp saja lar nak kongsi ngan korang gak. 18.02.10 ari tu ulang tahun perkahwinan ke-3 aku tau... Kejap jer. Pejam celik,pejam celik da tiga tahun dah aku kawin. Gaduh baik,gaduh baik, da 2 orang anak pun aku ada...Hehehe...cepat betui masa berlalu...Tp rasa kasih,sayang n cinta tak brlalu tau..ttp sama..

Ok lah yg sebenarnye aku nak bg tau korang,sempena ulang tahun ari tu jenuh lar aku memerah otak aku nak hadiahkan hubby aku tu ape. Bknnyer ape...semua brg dia pun aku jgk yg belikan,walaupun bkn duit aku tp aku yg akan belikan. So aku pun da xtau nak bg ape. Lg pun org laki ni bkn nye byk benda pun kan...

So setelah dipikir-pikirkan,aku pun menujulah ke al-ikhsan...Hasilnyer....Cantik tak? Mcm star lar plakkan... Kasut ni aku penah tgk dlm surat khabar. Mata aku kata cantik...so,aku pun ikut lar kata hati aku... Beg yg bawah skali tu dapat hadiah...


Kasut bola nike...







Kpd my hubby,harap suka lar dgn pemberian tak seberapa tu yerk... Itu jer yg mampu utk tahun nie...


Ok,bye....

No comments:

Post a Comment